keep update with us on facebook!

Thursday, May 14, 2009

merapu je...

Assalamualaikum..
bloging tnpa tjuan yg jelas...
yg pasti aku sedang bosan...
itulah punca utama aku kureng suka utk dok umah...
tp bila xdok umah...stg...
adalah suara2 yg menegur...
"asyik jln ja...cuba la dok umah..."
"ishk...faiz ni x penah nk lekat kt umah..."
haha...aku mcm besa...dengar je...
anggap itu sbg satu hiburan...~
bngun pg je...mama ngn abah p keja...adik2 skolah...
aku..??? kadang2 smbung tdo...
bngun je tido...trus ke a.star...lepak je mna2...
sblom ni lepak umah jef...men p.station ngn anip...
tp skrng ni...jef ngn anip dh msuk bljr...
member2 len rmai dh smbung bljr...tinggal aku je yg masih terkial kial tnpa arah tujuan...
yg blom smbung bljr dh mula cbuk ready nk bljr..
medical checkup....isi borang...mcm2 la...
tinggal aku je yg still co0l....next week bru nk kalut rsanya...
tp aku,paan n md z dh plan dah...
minggu ni kmi pusing smua kedai servey hrga...
next week tyme utk shopping...kasut...bju...sluar...apa2 lg la yg trmampu...
herm...rsanya tu ja kot yg aku nk merapu...
nnt aku merapu lg....
c u in da next post...
chow..

-mfr5071-

2 comments:

farhanN said...

ok la tu...mrapu pn da bnda nk tulis
haha

naimah said...

bla result mara nk kluar...
ujung mggu ni ek?