keep update with us on facebook!

Friday, May 29, 2009

*Hari Ini*

Hari ini,
aku bangun pukul 2 ptg...dh tdo pon pkul 6 lbih..
Barca menang UCL...
aku still tunggu msg dari Man Utd fans...
yg sblom match brmula...semangat je msg aku...
tp smpai saat ni blom reply msg aku...
panas ke bro...

Hari ini,
banyak menghabiskan masa depan laptop...
bca blog...
bnyk artikel aku bca ari ni...
kira jumlahnya lebih dari jumlah jari kaki+jari tgn...
banyk idea aku dapat...
akan aku manfaatkan semaksima mungkin...

hari ini,
secara keseluruhannya...
amat mengecewakan...
dengan penuh harapan...setelah bangun dari tidur nanti...
sekiranya aku terus diberi peluang utk hidup...
aku akan buat yang terbaik...
itu janji ku...gud nite!!

"dare to fail,just do it n moving forward"

-mfr5071-

1 comment:

farhanN said...

salah seorang kwn kita tu da pi tengok kat nasmir...gtau satg nak antaq msj kat aku lg kta MU mng...tgk2 senyap camtu ja...haha...faiz, kita tgk fa cup lak...haha