keep update with us on facebook!

Thursday, January 1, 2009

salam maal hijrah 1430 dan slmt thn baru 2009...

Assalamualaikum...selawat dan salam kpd junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W,para sahabat serta seluruh umat islam yg memperjuangkan syiar Islam..

thn 2008 telah melabuhkan tirai dan 2009 muncul dgn sejuta harapan dan impian...pelbagai memori suka dan duka telah tercoret sepanjang 2008. Satu tmparan hebat kepada seluruh umat Islam apabila 2008 berakhir dgn serangn yg amat kejam oleh rejim zionis laknatullah di bumi Palestin..ratusan umat Islam telah syahid dlm serangan tersebut. Sedang saudara2 islam kita sedang berjuang..kita di bumi malaysia yg aman ini meraikan 2009 dgn gembiranya..Female newscaster among 26 nabbed at sex party..tjuk yg dpetik d the star newspaper..smua itu brlaku d malaysia yg ingin diakui sbg negara islam..herm..

seperti smua org..aku tlh memasang azam dan tekad yg baru utk 2009..sesungguhnya aku mnjngkakan 2009 bakal mnduga plbagai prkara dan aku akn sntiasa utk smua itu..i'll try to change myself...i'll be new faiz..renovation dan sdikit inovation telah dilakukan kpd faiz yg lama..smua itu dbuat mengikut kehendak semasa..mungkin x bnyk beza...tp ttp ada. So i need da supports from everybody...coz i jst born..still new..hehe.

Doa dan sokongan dari kalian smua amat diharapkan...aku pon dh tuka layout utk blog aku ni smpena thn baru...myb da content still same..about islam..tazkirah..some info..cma aku akn cba perbanyakkan entry yg aku type sndiri...myb in english..just to improve my english actually..

thts all for this entry...best of luck for 2009!!!!!!!!






No comments: