keep update with us on facebook!

Thursday, January 8, 2009

i feel guilty...

herm...jam menunjukkan 3.39 pm...8 januari...
tiba2 ja aku rsa nk blogging...
tp tiada article utk di kongsi...jst entry about me..
herm...sjak 2..3 hari ni rsa x sedap ati ja..i dont know why...
jiwa brkecamuk...rsa cm da yg x kena...knapa hah????
aaarrrggghhhh!!!! myb i'm in the learning process..
thts why i said before its a tough challenge utk melaksanakan azam 2009...
aku pon kurang ykin disaat aku merencanakan azam 2009 tu..
tp dh memang jnis aku... i'll never turn back...ego????nntah la...
hurm...its hard to forget the past...sejarah hitam..
hard to leave da bad habit..but..akn aku pastikan smua tu trkubur jua...
nobody will know all my #$*& secrets...smua akn ku buang jauh2...lenyapkn buat slamanya...
aku akn berusaha utk jayaknnya...
aku sedang mncorak sbuah buku baru...ke arah kehidupan yg kekal hakiki..
need to setting back my mind..my intention...
verily..Allah itu maha pengampun...
i feel guilty...but i'm confident that Allah always be with me...
but i want to appologize here..
to all my frens...actually i'm not a good friends...
hanya manis d mulut...bnyk pembohongan berlaku...
banyak dosa yg aku lakukan kpd kwn2ku...cant list..kalau aku bgtau msti akn brlaku prbalahan...
akn putus prsahabatan..prcayalah...thts why aku akn kuburkn smua tu...forever..
nobody will know..
now..aku cba btolkn yg mna silap...
i need to stop publishing da entry for a while..
time 4 me to muhasabah....i feel guilty...

so..sekiranya ini tinta terakhirku...doaknlah husnul khatimah utkku..
ampunkanlah segala salah silapku...

sekian.
-faiz-

2 comments:

Anonymous said...

sma2 la kita brubah k...aku rsa lg byk kna brubah...hope dpt sma2 brubah...Allah itu maha pengampun...taubat sblm nyawa kat halkum!!!

FuTuRe L.A.E.P said...

Alhamdulillah..
org yg sedar akan kesilapannya dan segera bertaubat adalah org2 terpilih..
teruskan usaha anda utk terus berubah..