keep update with us on facebook!

Friday, April 17, 2009

.....bukan niat nk derhaka....

assalamualaikum.
ari ni 17/4/09....bru ja smpai blk dari KL...interview MARA...
n sok nk tinggalkn umah lg...p sp..jmpa kwn2...dh rncng mcm2 dh ni...
sok p sp xtau lg bila nk balik....
aku skrng ni sbenaqnya dh kmbali boring....aktvti aku yg sblom ni dh tamat...
so tgh cari idea nk wat pa...klau boley xmau dok umah..
buknnya x suka dok ngn fmly...tp ada sebab la...
harap2 mama ngn abah xpkir yg bukn2 la...bukn niat nk derhaka...
tp....

aku juga skrng ni rsa something wrong....ni hal peribadi sk8...
da kaitan gak dgn hal d atas....kuar umah...
bla dok sja ja...msti trpkir....dh dpt agak akibatnya kalau.......in da future...
x mustahil akbatnya mirip world war...
but i'm ready for everything...
apa nk jadi pon....aku yakin dpt survive hdup ni...Allah sentiasa brsama hmbaNya...
so kiranya aku prlu prepare mental....financial....n apa lg yg brkaitan...
so that bila ssuatu trjadi....aku dh ready...
aku dgn dunia aku....life must be go on...
tp aku still doa...xputus asa....agar Allah plihara hal ini...
hingga k akhir hayat....tp Allah maha mengetahui...
ya Allah...hanya kepadaMu aku berserah dan bergantung....amin~

-mfr5071-

1 comment:

farhanN said...

aku phm situasi hg...go on la...mirip2 aku gak...klo aku xslah phm hg pny statement la