keep update with us on facebook!

Thursday, December 4, 2008

Rancangan yahudi zionis hancurkan islam...

  1. melenyapkan system pemerintahan islam

Caranya ialah melenyapkan system pemerintahan Khalifah Islamiah yang diwakili oleh Negara Uthmaniyah yang meskipun telah jauh dari semangat keislaman. Kamal Attarturk yg mendakwa dirinya sebagai revulousioner islam moden merupakan tokoh yang merosakkan system ini dibawah telunjuk yahudi. Ini terbukti melalui perjanjiannya dengan yahudi antara lain ialah:

Ø turki mesti memutuskan hubungan Negara islam

Ø turki diberi alternative supaya mengambil perlembagaan moden menggantikan tempat perlembagaan islam

  1. menghapuskan al-quran

Missioneris Taklis pernah berkata:

“kita mesti menggunakan al-quran. Al-quran merupakan senjata yang ampuh dlm islam untuk melawan mereka supaya lenyap semuanya. Kita mesti terangkan kepada muslimin bahawa kebenaran dalam al-quran bukanlah benda baru dan yang baru di situ bukanlah kebenaran.”

  1. menghancurkan akhlak,fikiran,hubungan dengan Allah dan bebaskan mereka mengikut hawa nafsu

Untuk ini A.A Gibb telah berkata:

“Agama islam telah hilang pengaruhnya terhadap kehidupan social muslimin. Ajaran islam yang masih berlaku dikalangan mereka hanya dalam bidang yg terlalu sempit. Perubahan seperti ini telah berjalan dengan teratur dan tanpa disedari oleh mereka. Keadaan seperti ini tidak mungkin mereka kembali kerana sudah terlalu jauh…..”

  1. melenyapkan persatuan muslim

Paderi Simon telah berkata:

“Persatuan umat islam memang menjadi impian dikalangan umat islam dan dengan itu menolong mereka membebaskan diri daripada kekuasaan barat. Di sinilah pentingnya semangat missioneries untuk mematah kekuatan umat islam. Dari itu patutlah kita halangi haluan muslimin dari persatuan gerakan islam.

  1. menanam perasaan ragu terhadap agamanya

Untuk ini para orientalis barat telah mengarang banyak buku tentang islam. Di dalamnya ditaburkan fitnah mengenai islam,kelemahan perundangan islam,kebodohan semangat jihad dan sebagainya. Hasilnya ramai diantara orang islam hari ini tersalah faham tentang islam.

  1. biarkan arab lemah

Moro Berger dalam bukunya ‘Dunia Arab’:

“Sudah pasti bahawa kekuatan arab adalah kekuatan islam. Dari itu hancurkan arab agar dengan kehancuran itu akn menghancurkan islam.”

  1. dirikan Negara dictator dalam islam

Ketua redactor majalahTime dalam bukunya menasihatkan pemerintah Amerika supaya mendirikan Negara Islam Jonta Tentera agar dapat menyekat perkembangan dakwah islamiah.

  1. pencilkan muslimin agar jangan menguasai perindustrian dan biarkan mereka hancur dengan barangan barat

kementerian luar negeri perancis telah menegaskan merekan akan memberi kepada dunia islam apa sahaja yang dikehendaki Negara itu dan mereka akan perkuatkan kemahuan Negara islam agar kita tidak mahu mengeluarkan hasil perindustrian.

  1. singkirkan tokoh-tokoh islam dan jangan beri kesempatan bergerak

Montegomry Waat,tokoh orientalis barat berkata bila seseorang pemimpin berkelayakan dan arif bercakap tentang islam,maka Negara itu akan muncul sebagai sebuah kuasa politik yang kuat.

  1. rosakkan wanita islam dan kembangkan pergaulan bebas

Dalam hal ini kita dapat lihat ianya sudah berleluasa di kalangan umat islam sehingga menjadi kebanggaan di kalangan mereka.

1 comment:

atifgazali@gmail.com said...

ya.
Orang Islam itu sbnarnya ramai.
tetapi mcm buih2 air shaja.
xbrguna sdikit pun.
krana adanya Hubbu dunia.(cinta dunia)..
hrmm..
semoga umat Islam akan bangun.
insyaAllah.